ПЛАН
роботи міського науково –
практичного семінару вчителів біології
загальноосвітніх навчальних
закладів м. Шостки
на 2015 – 2016 навчальний рік
Тема: Методи розв’язування складних експериментально
– практичних та теоретичних завдань
Мета:
-
вдосконалення практичних фахових знань і вмінь вчителів біології необхідних
для роботи з обдарованими учнями;
-
залучення вчителів до науково –
пошукової роботи.
Склад учасників
семінару:
№
|
ПІБ вчителя
|
Заклад
|
Атестація
|
Готує
|
1
|
Бацура
Олександра
Єгорівна
|
ШНВК:
СШ - ліцей
|
2013-2014
|
Керівник семінару. Методика розв’язування тестових і теоретичних завдань
з екології.
|
2
|
Голуб
Світлана
Василівна
|
ШСШ
№1
|
2014 –2015
|
Методика розв’язування практичних завдань з біології для 11 кл.
|
3
|
Пилипенко
Наталія
Миколаївна
|
ШСШ
№1
|
2013 –2014
|
Прийоми та методи розв’язування практичних завдань з біології для 9 кл.
|
4
|
Матвієнко
Тетяна
Михайлівна
|
ШНВК:
СШ - ліцей
|
2016 –2017
|
Основні типи теоретичних олімпіад них завдань для 10 класу та алгоритм їх
розв’язування.
|
5
|
Зубко
Валентина
Андріївна
|
гімназія
|
2015 –2016
|
Критерії відбору практичних завдань для
8 класу та умови їх успішного
виконання.
|
6
|
Небилиця
Ольга
Дмитрівна
|
ШЗШ
№5
|
2016 –2017
|
Приклади теоретичних завдань ІІ та ІІІ етапів олімпіад з біології для 11 кл та їх розв’язання.
|
7
|
Пишко
Людмила
Василівна
|
ШНВК:
ЗШ №6
–ДНЗ
|
Спеціаліст
|
Методика розв’язування практичних завдань з біології для 10 кл.
|
8
|
Башлак
Тетяна
Іванівна
|
ШЗШ
№7
|
2018 –2019
|
Критерії відбору теоретичних
завдань для
8 класу та умови їх успішного виконання.
|
9
|
Міняйло
Наталія
Іванівна
|
ШЗШ №8
|
2016 –2017
|
Розв’язування завдань на складання та аналіз родоводів для учнів 11 кл.
|
10
|
Бойко
Ірина
Віталіївна
|
ШЗШ №11
|
2016 –2017
|
Методика розв’язування теоретичних завдань з біології для 9 кл.
|
Засідання:
№
|
Зміст занять
|
Дата і місце
|
Відповідальні
|
1
|
1.
Особливості та основні категорії експериментальних
біологічних задач (теорія).
2.
Обговорення та затвердження плану роботи семінару.
3.
Розв’язування завдань практичного туру з
4.
розділів «Біологія людини», «Закономірності спадковості
та мінливості».
|
21.10.2015,
ШНВК:
СШ – ліцей
|
Бацура О.Є.,
Пилипенко Н.М.
|
2
|
1.
Питання теорії у завданнях ІІ та ІІІ етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології. Знання, необхідні для їх виконання.
2.
Методика препарування річкового рака.
3.
Критерії відбору
теоретичних та практичних завдань для 8 класу олімпіади з біології та умови їх успішного виконання.
4.
Відкритий урок біології у 8 класі та його обговорення.
|
10.12.2015,
Гімназія
12.55
|
Члени журі олімпіади з
екології
Бацура О.Є.,
Башлак Т.І.,
Зубко В.А.
|
3
|
1.
Особливості теоретичних і тестових завдань ІІІ і IV етапів Всеукраїнських
олімпіад з біології і екології.
2.
Розв’язування експериментальних та практичних
олімпіадних завдань з розділів: - біологія рослин ; біологія тварин; біологія
людини; загальна біологія (10 кл.); загальна біологія (11кл.).
|
14.01.2016
ШНВК:
СШ – ліцей
15.00
|
Бацура О.Є.
ПилипенкоН.М.,
Бойко І.В.;
Матвієнко Т.М.
Пишко Л.В.;
Міняйло Н.І.,
Небилиця О.Д.,
Голуб С.В..
|
4
|
1.
Підведення
підсумків роботи семінару. Обговорення питань, не розглянутих на
попередніх засіданнях.
2.
Аналіз результатів
участі учнів у ІІІ і IV етапах Всеукраїнських
олімпіад з біології і екології.
3.
Упорядкування та оформлення результатів роботи семінару.
|
14.04.2016
ШНВК:
СШ – ліцей
15.00
|
Бацура О.Є.,
Міняйло Н.І.,
Голуб С.В.,
інші члени семінару
|
Керівник семінару Бацура О.Є.
Немає коментарів:
Дописати коментар